Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A www.musicland.hu (továbbiakban: musicland.hu) webáruházat a musicland.hu kft. üzemelteti (továbbiakban: Szolgáltató). Amennyiben vásárlója illetve aktív felhasználója (továbbiakban: Ügyfél) kíván lenni a musicland.hu webáruháznak, kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve! Ön a musicland.hu webáruház használatával, megrendelésének leadásával vagy a regisztrációval elfogadja és tudomásul veszi, valamint magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket.

A musicland.hu használatához kapcsolódó olyan technikai jellegű tájékoztatásokat, részletes feltételeket, melyeket jelen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a musicland.hu felületein elérhető további információk tartalmazzák!

A musicland.hu webáruházon keresztül elektronikus úton megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a musicland.hu webáruházat működtető musicland.hu kft. nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető! A musicland.hu semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát!

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a musicland.hu weboldalon található elektronikus áruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül történik. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed továbbá minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, továbbá a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályozza.

Jelen szerződés 2019. november 11-től határozatlan ideig érvényes.


A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Szolgáltató neve: musicland.hu kft.
Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 1077 Budapest, Almássy tér 8.
Cégjegyzékszáma: 01-09-666525 
Bejegyző hatóság neve: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Adószáma:12314214-2-42
Számlavezető pénzintézete: Polgári Bank Zrt.
Pénzforgalmi jelzőszáma: 61200292-12027978-00000000
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-66424/2013.
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: C/003 024
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara nyilvántartási száma: BU12314214
Telefonszámai: +36-1/365-1929, +36-70/606-5000
Email: musicland@musicland.hu
Szerződés nyelve: magyar

A tárhelyszolgáltató adatai:
Neve: Mentha Hosting Kft.
Címe: 1092 Budapest, Hőgyes Endre utca 3.
Email: info@mentha.hu


1.
REGISZTRÁCIÓ

1.1
A webáruház tartalmának jelentős része elérhető bárki számára regisztráció nélkül, de a vásárlásnak feltétele az érvényes regisztráció. A regisztráció során a következő adatokat kell megadnia a Szolgáltató részére:

  • Választott felhasználónév
  • Választott jelszó
  • Teljes név (vezetéknév+keresztnév)
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Számlázási adatok (adószám, ország, irányítószám, város, utca, házszám)
  • Szállítási adatok (ország, irányítószám, város, utca, házszám)

Az Ügyfél a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi szabályzatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

1.2
Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után az Adatmódosítás linkre kattintást követően van lehetőség, amely azonban az aktív, folyamatban lévő megrendelések adatait nem érinti. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

1.3
Ügyfél jogosult a regisztrációjának törlését kezdeményezni az musicland@musicland.hu email címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően visszavonhatatlanul eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését és nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

1.4
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy indoklás nélkül visszautasítson vagy bármikor visszavonjon és/vagy töröljön regisztrációkat, amennyiben úgy ítéli meg, de különösképpen a következő esetekben:

    • Valótlan vagy hiányos adatok megadása
    • A regisztrált Ügyfél inkorrekt üzleti magatartása
    • A musicland.hu bizalmával történő bármilyen más visszaélés.

2.
MEGRENDELÉS

2.1
A musicland.hu webáruházban megjelenített termékek kizárólag online, házhozszállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termék adatlap oldaláról lehet megismerni. A termékek adatlapján megjelenített képek csupán illusztrációként szerepelnek továbbá minden gondosság ellenére lehetnek tartalmi eltérések a termékleírások szövegben is, melyekért felelősséget nem vállalunk! A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a webáruházban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére!

2.2
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett magyar forintban (Ft) feltüntetett összeg. Új termékek esetében a vételár az általános forgalmi adót (ÁFA) már tartalmazza, míg a használt termékek általános forgalmi adó mentesen, különbözeti adózással kerülnek értékesítésre. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

2.3
A webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek (folyamatban lévő megrendelés) vételárát nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

2.4
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő aránytalan mértékű árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél minden további indoklás nélkül elállhat vásárlási szándékától.

2.5
A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.6
Megrendelés feladására a webáruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található [Kosár] gomb (ikon) használatával teheti virtuális kosarába. A kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a weboldal bal oldalán a kereső mező alatti "KOSÁR" menüre kattinttva van lehetőség, ahol annak tartalma módosítható (pl. egyes termékek mennyisége). Amennyiben az Ügyfél a kosár tartalmát véglegesítette, a [VÁSÁRLÁS BEFEJEZÉSE] gombra kattintva léphet tovább. Ezt követően választani tud az átvételi és fizetési módok közül, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére egy újabb [MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE] gombra kattintást követően kerül sor. A rendelés leadása tehát a [MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE] gomb megnyomásával történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettségel jár.


3.
FIZETÉSI MÓDOK

A webáruházban a következő fizetési módok közül választhat:

      • Kiszállítással készpénzben vagy bankkártyával a futárnak (utánvét) fizetve
      • Készpénzzel vagy bankkártyával budapesti üzletünkben átvételkor (1077 Budapest, Almássy tér 8.)
      • Bankkártyával a webáruházunkban a következő kártyatípusokkal: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro, American Express, Barion tárca

4.
ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).


5.
AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

5.1
Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag arról tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

5.2
E visszaigazoló email a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.

5.3
Az Ügyfél nem mentesül az ajánlati kötöttség alól akkor sem, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

5.4
Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, akkor azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé elektronikus levélben (email) a rendelés hibás teljesítésének elkerülése érdekében.

5.5
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.6
A webáruházban található "ÚJ" státusszal megjelölt termékek belistázása az egyes beszállítók (hanglemezkiadók, hanglemez-forgalmazók) tájékoztatása alapján történik, ezért előfordulhat, hogy egy-egy termék beszerzése időközben bizonytalanná vagy lehetetlenné válik, továbbá a webáruházban megadott szállítási idők is ezen termékek esetében csak tájékoztató jellegűek, mivel azokat az egyes beszállítók (hanglemezkiadók, hanglemez-forgalmazók) tájékoztatása szerint tesszük közzé. A Szolgáltató törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem vállal felelősséget azért, ha a szállítási idő rajta kívül álló okok miatt nem tartható. Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését és/vagy törölje a termékre vonatkozó megrendelést. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél emailben értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.

5.7
A webáruházban található "HASZNÁLT" státusszal megjelölt termékek megrendelésének teljesítése bolti készletből azonnal teljesíthető, így az ezekre vonatkozó megrendelések feldolgozása a beérkezést követő munkanapon nyitvatartási időben 16:00 óráig történik.


6.
SZÁLLÍTÁSI, FIZETÉSI ÉS SZÁMLÁZÁSI FELTÉTELEK

6.1
A Szolgálató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítási költség ellenében szállítja ki az Ügyfél részére. Szolgálató az Ügyfelet a szállítási díjról a megrendelési folyamat során tájékoztatja. A szállítási díj meghatározása a kosárban lévő termékek figyelembevételével történik. A szállítási költség darabszámtól, súlytól és értéktől függetlenül egész Magyarország területére egységesen 1490 forint megrendelésenként. Amennyiben az egyszerre, egyidőben megrendelt termékek összege meghaladja a 25.000 forintot, úgy Szolgáltató a kiszállítást ingyenesen biztosítja. Minden egyéb esetben a szállítási költséget az Ügyfél viseli oly módon, hogy az a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

6.2
A megrendelt termékeket lezárt dobozban vagy légpárnás borítékban vagy kartonban küldjük el Ügyfél részére és amennyiben a fizetés nem előre történt, a vételárat és az esetleges szállítási díjat a számla ellenében a futárszolgálat kézbesítőjének, készpénzben vagy bankkártyával kell megfizetni. Abban az esetben, ha a csomagolás az átvételkor sérült, javasolt a terméket tartalmazó csomagnak még a futárszolgálat kézbesítője jelenlétében történő felnyitása, a termékek sértetlenségének ellenőrzése és a sérülés Szolgáltató felé jelzése céljából. A futárszolgálat kézbesítője a sérült termék kézbesítéséről jegyzőkönyvet vesz fel.

6.3
A termékek kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi a megrendelés Szolgáltató általi átadását követő 2 munkanapon belül az Ügyfél által a megrendelésben megadott szállítási címére. Szolgáltató minden esetben törekszik a lehető leggyorsabb kiszállításra, azonban a GLS Hungary futárszolgálat előzőek szerinti határidőben történő szállításáért felelősséget nem vállal.

6.4
A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a termékeket, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ez időben a termékeket át tudják venni. Amennyiben Ügyfél a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és ezért a csomag kézbesítése meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével Ügyfélnek lehetősége van a megadott telefonszámon új szállítási cím és/vagy időpont megadására illetve egyeztetésére. A futár további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. Amennyiben a 2. kiszállítás is sikertelen, a futár visszaszállítja a csomagot a Szolgáltató székhelyére. Szolgáltató ebben esetben telefonon egyeztet Ügyféllel az ismételt kiszállításról, azonban ez minden esetben csak újabb (mindenkori díjszabás szerinti) szállítási díj megfizetése ellenében lehetséges.

6.5
A megrendelt terméket az Ügyfél választása alapján személyesen is átveheti szállítási díj mentesen a Szolgáltató székhelyén nyitvatartási időben, melyről a megrendelésben szereplő telefonszámra küldött SMS üzenetben értesítjük az Ügyfelet. Szolgáltató az értesítés kiküldésétől számított 7 napig tárolja a termékeket, utána az át nem vett megrendeléseket meghiúsultnak tekinti és törli.


7.
ELÁLLÁS

7.1
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az Ügyfél a webáruházban megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7.2
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ügyfél vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

7.3
Ügyfél a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

7.4
Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát ajánlott levélküldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

7.5
A termék visszaküldésének költségét az Ügyfélnek kell viselnie.

7.6
Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

7.7
Ügyfél köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy a Szolgáltató címen leadni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az árut vagy Ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

7.8
Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a vonatkozó jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ügyfél részére, beleértve a kiszállítási díjat is.

7.9
Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállási jogát lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel adásvétele tekintetében, ha az átadást követően az Ügyfél a csomagolást felbontotta. Tehát olyan újonnan vásárolt CD, LP, DVD vagy bármilyen más gyári csomagolású (pl. fóliás) hanghordozó esetében, amelyről az Ügyfél az eredeti csomagolást (pl. fólia) eltávolította, nem gyakorolható az elállás joga! A használtként értékesített hanghordozók esetében elállási jog nem keletkezik.

7.10
Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Ügyfeleket illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.


8.
SZAVATOSSÁG

8.1
Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 6:163.§ (2)) szabályai szerint.

8.2
Ügyfél a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást, kivéve, ha az ezek közül a Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

8.3
Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ügyfél az új termékek esetében a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl, míg a használt termékek esetében a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

8.4
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8.5
Használt termékek esetében amennyiben a termék hibája a vásárláskor ismert vagy egyébként felismerhető volt, az Ügyfél nem élhet kifogással a termék ezen hibája miatt. Az olyan hibák tekintetében, amelyek már a vásárláskor szemmel láthatóan felismerhetőek voltak, a Szolgáltató elutasíthatja az Ügyfél kifogását.

8.6
Amennyiben a használt terméknek olyan hibája van, amely a vásárláskor nem volt ismert, vagy nem is lehetett ismert, továbbá a hiba nem a használtsággal természetszerűleg összefüggő okra vezethető vissza, az Ügyfél szavatossági jogaira alapozva minőségi kifogással élhet. Ebben az esetben az Ügyfél kérheti a termék javítását, illetve a cseréjét vagy elállhat a szerződéstől, továbbá Szolgáltató felajánlhatja, hogy a termék vételárán egy másikat válasszon. Elállás esetén Szolgáltató a termék visszavétele ellenében köteles a vételár egészét visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén nincs helye elállásnak!


9.
PANASZKEZELÉS

9.1
Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben az Ügyfélnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a Szolgáltató elérhetőségein (telefonon, email, postai levél) is közölheti.

9.2
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

9.3
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt esetlegesen elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.4
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, úgy az alábbi jogérvényesítési lehetőségek is nyitva állnak az Ügyfél számára:

      • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál
        Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető.
      • Békéltető testület
        A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
        Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az ezen a linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is
        Határon átnyúló, az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni.
      • Bírósági eljárás
        Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

10.
FELELŐSSÉG

10.1
A weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak. Az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Ennek értelmében a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges termékismertetők a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Amennyiben az Ügyfél a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10.2
Az Ügyfél a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

10.3
Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért és köteles gondoskodni arról, hogy a webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

10.4
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a weboldal folyamatos üzemelése kivételes esetekben a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Ilyenkor a Szolgáltató köteles mindent megtenni a szolgáltatás mielőbbi helyreállítása érdekében, de nem vállal felelősséget az információ esetleges kieséséért vagy elvesztéséért és az ebből adódó károkért.

10.5
A szolgáltatás weboldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

10.6
Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.


11.
SZERZŐI JOGOK

11.1
A weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a weboldalon valamint a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

11.2
A weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

11.3
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.


12.
EGYÉB RENDELKEZÉSEK

12.1
A Szolgáltató az árváltozás és az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatásának jogát fenntartja. Az esetleges változások a webáruházban való megjelenéstől számítva lépnek életbe és minden vásárlás alkalmával a megrendelés idejében fennálló feltételek kerülnek fogadásra.

12.2
A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá Ügyféllel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

12.3
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a webáruházon előzetes figyelmeztetés nélkül vagy akár a webáruházat más domainnév alá helyezze át.

Budapest, 2019. november 11.

 

Adatvédelmi szabályzat

Az Adatvédelmi szabályzat kialakítása során figyelembe vettük az alább felsorolt vonatkozó hatályos jogszabályokat és fontosabb ajánlásokat:
·         A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény
·         Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;
·         A hírközlésről szóló 2001. évi XL. törvény VIII. fejezetében foglalt rendelkezések;
·         A hírközlési szolgáltató adatkezelésének különös feltételeiről, a hírközlési szolgáltatások adatbiztonságáról, valamint az azonosító-kijelzés és hívásátirányítás szabályairól szóló 253./2001. (XII. 18.) kormányrendelet
·         Az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény
·         A Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének a tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzata, különös tekintettel a személyes adatok és információk kezeléséről és védelméről szóló 2. számú mellékletre

1.        Személyes adat fogalma.
a.      Személyes azonosításra alkalmas adatokon, információn azokat a természetes személyekre vonatkozó személyes adatokat értjük, melyek segítségével valakit személyében azonosítani lehet, valakivel kommunikációs kapcsolatba lehet kerülni, vagy valakinek meg lehet határozni a fizikai elérhetőségét - ideértve, de nem korlátozva az alábbiakra: név, lakáscím, postacím, telefonszám, faxszám, e-mail cím, banki minősítés, társadalombiztosítási szám, adóhatósági azonosító, hitelkártya információ, ügyfélprofilok, biometrikus azonosítók
b.      Nem minősülnek személyes adatnak azok az anonim információk, melyeket a személyes azonosíthatóság kizárásával gyűjtenek és természetes személlyel nem hozhatóak kapcsolatba, illetve azok a demográfiai adatok sem minősülnek személyes adatnak, melyeket úgy gyűjtenek, hogy nem kapcsolják hozzá azokat azonosítható személyek személyes adataihoz, s ezáltal nem állítható fel kapcsolat természetes személlyel.

2.        Személyes adat közlése.
a.      A személyes adatok közlése önkéntes. Minden olyan esetben, amikor személyes adatokat kérünk látogatóinktól, a szükséges tájékoztató szöveg elolvasása és értelmezése után szabadon dönthetnek arról, megadják-e a kért információkat. Amennyiben valaki nem adja meg személyes adatait, az nem tudja az adott, személyes adat megadásához kötött szolgáltatást igénybe venni.
b.      A musicland semmilyen körülmények között nem gyűjt különleges adatokat, amelyek faji eredetre, nemzeti, nemzetiségi és etnikai hovatartozásra, politikai véleményre vagy pártállásra, vallásos vagy más meggyőződésre, egészségi állapotra, káros szenvedélyre, szexuális életre, valamint büntetett előéletre vonatkoznak.

3.        Személyes adat kezelése, felhasználása.
a.      A látogatóink által biztosított személyes, illetve egyéb adatokat nem egészítjük ki és nem kapcsoljuk össze más forrásból származó adatokkal, vagy információval. Amennyiben a jövőben különböző forrásokból származó adatok ilyenfajta összekapcsolására kerülne sor, ezt a tényt kizárólag a megfelelő tájékoztatást követően, előzetesen adott látogatói hozzájárulás esetén tesszük meg.
b.      Ha a személyes adatokat olyan módon szeretnénk felhasználni, hogy ez a felhasználási mód eltérne a személyes adatok gyűjtésekor meghirdetett szabályoktól és céloktól, akkor előzetesen e-mailen keresztül értesítjük az érintetteket, akiknek felajánljuk azt a lehetőséget, hogy eldönthessék, vállalják-e, azaz hozzájárulnak-e az új feltételek mentén is személyes adataik korábbiaktól eltérő módon történő kezeléséhez.
c.      A látogatóink által rendelkezésünkre bocsátott személyes adatokat ezirányú felhatalmazás hiányában semmilyen körülmények között nem adjuk harmadik fél számára tovább, kivételt képez, ha arra feljogosított hatóságok a jogszabályokban előírt módon (bűncselekmény gyanújával, hivatalos adatlefoglalási határozatban) kérik fel személyes adatok átadására a szolgáltatót, a musicland.hu kft.-t.
d.      Amennyiben látogatóink személyes adatokat bocsátanak a rendelkezésünkre, minden szükséges lépést megteszünk, hogy biztosítsuk ezeknek az adatoknak a biztonságát - mind a hálózati kommunikáció (tehát online adatkezelés) során, mind az adatok tárolása, őrzése (tehát offline adatkezelés) során.
e.      ;A személyes adatokhoz csak az illetékes munkaköröket betöltő személyek férhetnek hozzá.

4.        Személyes adat módosítása, törlése.
a.      A musicland az [ADATMÓDOSÍTÁS] menüponton keresztül biztosítja, hogy a látogatók elérhessék, javíthassák és kiegészíthessék saját személyes adataikat azokon a kommunikációs csatornákon keresztül és ugyanolyan lehetőségek biztosításával, melyek révén a személyes adataikat korábban a rendelkezésünkre bocsátották. Ezáltal szeretnénk biztosítani azt, hogy ezek az ügyfeleink személyes adatai mindig frissek és pontosak legyenek. A személyes adatok változásáról ügyfeleink értesítést küldhetnek az Ügyfélszolgálatunkra is.
b.      Ha bármelyik ügyfelünk kéri, hogy személyes adatait töröljük ki saját rendszerünkből (természetesen vállalva azt, hogy attól fogva nem igénybe venni azt a szolgáltatást, amelyhez ezek az adatok tartoztak), ezt haladéktalanul teljesítjük úgy, hogy az adatbázisainkból kitöröljük a megfelelő, látogató által megjelölt rekordokat.

5.        Cookie (látogatóazonosító süti) elhelyezése.
a.      A látogatóazonosító süti (cookie) egy olyan egyedi –azonosításra, illetve profilinformációk tárolására alkalmas– anonim jelsorozat, melyet a szolgáltatók a látogatók számítógépére helyeznek el. Fontos tudni, hogy az ilyen jelsorozat önmagában semmilyen módon nem képes az ügyfelet, azaz a látogatót azonosítani, csak a látogató gépének felismerésére alkalmas. Név, e-mail cím vagy bármilyen más személyes információ megadása nem szükséges, hiszen az ilyen megoldások alkalmazásakor a látogatótól a szolgáltató nem is kér adatot, az adatcsere a számítógépek között történik meg.
b.      Amennyiben nem szeretné, hogy ilyen azonosító jel kerüljön az Ön számítógépére, módja van a böngészőjét úgy beállítani, hogy az ne engedje meg az egyedei azonosító jel elhelyezését az Ön gépére. Ebben az esetben a legtöbb szolgáltatásunkat ugyanúgy igénybe veheti, de bizonyos esetekben (például a testreszabott megoldásokat kínáló oldalainkon) nem tudjuk igényeinek figyelembe vételével a legteljesebb mértékben kiszolgálni Önt.
c.      A musicland a vonatkozó jogszabályok tiszteletben tartásával vállalja, hogy ügyfelei számára bármilyen üzenetet, hírlevelet csak az ügyfelek előzetes kérésére küld el, és mindig biztosítja az effajta kommunikációs szolgáltatások megszüntetésének lehetőségét. Azok az ügyfelek, akik az oldalainkon kínált hírlevél-szolgáltatás megrendelése után bármikor úgy döntenek, hogy nem szeretnék tovább a hírleveleket kapni, az [ADATMÓDOSÍTÁS] menüponton keresztül vagy egy e-mail üzenet segítségével lemondhatják a szolgáltatás igénybevételét.



^VISSZA AZ ELEJÉRE

   
musicland v3.0 copyright © by musicland.hu kft. 1999-2024


Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013